FANDOM

Cash

Het CA$H spel

Er zijn 5 spelletjes: CA$H, Flower Pawer, Insect Rush, Break basket, en het kussengevecht.

CA$H is als een kraslot. Het kost $2 om te spelen, en je kan $0, $2, $5 of $20 winnen.

Flower Pawer is een gratis manier om AP's te verdienen. Je kan het maar een keer per dag spelen. De beloningen zijn "Helemaal niet" (0 AP), "Een beetje" (2 AP), "Veel" (5 AP), "Passioneel" (10 AP) en "Gekmakend veel" (20 AP). Het spel wordt gespeeld als je op een willekeurig bloemblaadje klikt en ze langzaam eraf ziet vallen als in een soort "ze houdt van me, ze houdt niet van me" stijl.

Insectrush

Insect Rush

Insect Rush is nog een eens per dag spel. Het is gratis voor de leden uit de tuinclub en kost 3 AP voor degenen in het basketbal club. Het bestaat uit een tuin achtergrond en drie gekleurde insecten (rood, blauw en geel) die "rennend" heen en weer over het scherm gaan. De spelers moeten met de juiste gekleurde spray de insecten besprayen voordat ze van het scherm af zijn. De spelers moeten voorzichtig zijn niet de lieveheersbeestjes pijn te doen (die ook blauw, rood en geel zijn), die ook geraakt zullen worden met een andere kleur spray dan dat het beestje zelf heeft. Er zijn 10 levels, met elk level een bepaalde winst dollar's en AP's. De beloningen zijn als volgt:

Breakbasket

Break Basket

  • Level 0: 0 AP, $0
  • Level 1: 1 AP, $0
  • Level 2: 0-1 AP, $1
  • Level 3: 1-2 AP, $0-1
  • Level 4: 2 AP's, $0
  • Level 5: 2-3 AP's, $0-1
  • Level 6: 2-3 AP's, $0-1
  • Level 7: 3-4 AP's, $1
  • Level 8: 4 AP's, $0
  • Level 9: 4-5 AP's, $0
  • Level 10: 5 AP's, $0-1

Break basket is nog een eens per dag spel. Het is gratis voor de leden van het basketbal club en kost 3 AP voor de mensen in de tuinclub. Hierboven staat ook weer de beloningen uit dit spel.

Het kussengevecht is een spel dat beschikbaar is halverwege hoofdstuk 7. De uitdagingen worden naar willekeurige mensen gestuurd, en de scores worden elke woensdag op 0 gezet. De speler met het hoogste score ontvangt 350 AP. De speler op de tweede plek ontvangt 200 AP. De speler op de derde plek ontvangt 100 AP. De spelers op de 4e tot 10e plek ontvangen 50 AP.