FANDOM

Objecten

Jouw objecten bevinden zich in je appartement in de eerste lade van je ladekast. Als je erop klikt, zal het je naar een pagina brengen waar je alle objecten kan bekijken die je tijdens het spel hebt ontvangen.

Objecten kunnen voor altijd blijven, en anderen niet. Een voorbeeld van een permanente object is het olifanten standbeeldje dat ChiNoMimi aan je geeft tijdens het introductie hoofdstuk. Niet-permanente objecten zijn objecten dat je karakter nodig heeft tijdens het spel, zoals Lysander's notitieboekje. Deze blijven maar tijdelijk, en zullen hoogst waarschijnlijk terug gegeven worden aan het karakter in Mijn Zoete Liefde.

Ieder object heeft zijn eigen beschrijven, plaatje en titel. Jij kan erachter komen wanneer het permanent is of niet. Als er staat op mijn kast leggen of uit mijn kast verwijderen, zijn het permanente objecten. Als er geen roze gekleurde optie is, dan kan je helaas het object niet houden. Als je er voor kiest het object op je kast te leggen, zullen ze op je kast verschijnen naast je lamp.