FANDOM

Op het forum kan je over van alles en nog wat praten. Hier komen de meeste Zoetjes bij elkaar samen om te praten over hun belevenissen in het echte leven, en hun avonturen op Mijn Zoete Liefde. 

Schermafbeelding 2015-08-14 om 18.55.48

Het Forum

Het Spel Mijn Zoete Liefde

Hier wordt over van alles gepraat wat het spel Mijn Zoete Liefde betreft.

  • Het Dagelijkse Zoetje
    • Hier worden alle officiële nieuwtjes aangekondigd zoals nieuwe hoofdstukken, trailers, evenementen, etc. En zal je niks tekort komen!
  • Het Spel, Mijn Zoete Liefde
    • Dit is een plek om over het spel, Mijn Zoete Liefde, in het algemeen te praten. Hier kan je praten over jouw favoriete personages, je fijnste herinnering van het spel, etc.
  • Fan Fictions Mijn Zoete Liefde
    • Schrijf je jouw eigen verhalen over Mijn Zoete Liefde en de personages? Wil je die met anderen delen? Dat kan in dit forumgedeelte!

Het Gezelschap

In dit gedeelte leer je de andere kennen. En kan je praten over andere dingen buiten het spel, zoals je interesses, etc.

  • Introducties
    • Hier kan je jezelf aan de andere spelers voorstellen! Vertel wat jij leuk vind, jouw hobbies etc. Lees wel eerst even de forum regels voor het plaatsen van een bericht!
  • Chatterbox
    • Een plek om andere onderwerpen dan het spel te bespreken. Lees alsjeblieft de regels voor het plaatsen van een bericht.

Hulp & Ondersteuning

In dit gedeelte kan je hulp zoeken als je bijvoorbeeld vast loopt in een hoofdstuk, problemen hebt met de bank, er iets mis gaat met je profiel, etc.

  • Hoofdstuk Gidsen
    • Ben je ergens vastgelopen of weet je niet zeker waar je heen moet gaan? Je vind de hoofdstuk gidsen in dit forum. In een hoofdstuk gids staat alle informatie die je nodig hebt om een hoofdstuk af te sluiten.
  • Gerapporteerde fouten
    • Dit is de plek waar je de lijst met fouten kunt vinden die al zijn gerapporteerd. Het is niet mogelijk om een onderwerp te openen of op een onderwerp te reageren.
  • Ondersteuning
    • Heb je hulp nodig met het spel of de website? Heb je al in het Hulp en Ondersteuning gedeelte, Gerapporteerde Fouten en/of de Hoofdstuk Gidsen gekeken? Dit is de plaats! Stel hier alle vragen over het spel en de website! LET OP – Lees eerst de forum regels voor het plaatsen van een bericht, als je bericht niet aan de regels voldoet, zal het VERWIJDERD worden zonder waarschuwing! Vergeet niet andere onderwerpen te bekijken voor de vragen die je hebt.

Wedstrijden, spelletjes en meer

  • Wedstrijden
    • Laat ons je creativiteit zien en doe mee in de officiële wedstrijden van Mijn Zoete Liefde! Er zijn verschillende thema’s te ontdekken en spannende prijzen te winnen! Let op: Officiële wedstrijden staan vast aan de bovenkant van het gedeelte.
  • Creatieve kunst
    • Hier kan je jouw creaties, gedichten, fan arts, tekeningen en zo plaatsen.. Laat ons jouw talenten zien!
  • De Spelletjes hoek
    • Een ruimte speciaal voor alle forumspelletjes die je wilt spelen en delen met de rest van het gezelschap! Lees wel even de forum regels voordat je een nieuw spelletje plaatst!

Forum titels

Na mate het aantal berichten je hebt geplaatst op het forum, krijg je een nieuwe titel:

  • 0-20 berichten: Verdwaalt in de gang
  • 20-150 berichten: Nieuweling
  • 150-400 berichten: Verlegen
  • 400-800 berichten: Praatgraag
  • 800-1500 berichten: Chatbox
  • 1500-2000 berichten: Goede student
  • 2000-3000 berichten: Maatje
  • 3000- ? berichten: Klassenvertegenwoordiger