FANDOM

Debora
Debrah01
Eigenschappen
Geslacht Vrouwelijk
Haar kleur Bruin
Oog kleur Blauw
Houdt van Muziek
Houdt niet van Jouw Zoetje, Amber, mensen die haar in de weg staan
Persoonlijke gegevens
Bezigheid Zangeres
Eerste verschijning
Eerste verschijning Hoofdstuk 14

Debora is een karakter dat jouw Zoetje aan het einde van hoofdstuk 14 ontmoet. Het volgende hoofdstuk (hoofdstuk 15) gaat vooral rondom Debora, verklaart een aantal dingen dat in het verleden is gebeurd. Ze is een voormalige student van het Amoris college, en de ex-vriendin van Castiel. Herinner je de CD die je voor Melody had gekocht in hoofdstuk 7? Blijkbaar, was dat de CD van Debora's band! Tijdens dat hoofdstuk, zullen andere karakters alleen maar goede dingen over Debora vertellen, maar jouw Zoetje heeft nog steeds twijfels over haar zijn van een "goede meid". Je krijgt ook de gelegenheid om in Debora's gezichtspunt te spelen terwijl je terug het verleden in gaat. Apart van Amber, is ze jouw Zoetje's aartsvijand.

Uiterlijk

Debora heeft warrig licht bruin haar (inclusief verschillende dunne vlechtjes) vast gemaakt in een kleine knot. Ze heeft grote, blauwe ogen met roze high lights. Ze heeft een gouden oorbel aan haar rechter oor en vlinder tattoos rondom haar rechter schouder. Ze draagt een zwarte leren ketting met roze parels om haar neck, samen met een flitsende blauw, goud, en roze top, wat witte stof met zwarte stippen bevat. Deze witte stof is alleen genaaid aan de onderkant van haar shirt en aan de bovenkant om haar nek. Ze draagt zwart, vingerloze handschoenen met roze details. Aan het einde van elke handschoen is een roze strik. Ze draagt ook een riem (wat zwart, goud en roze is) over haar gescheurde zwarte broek. Ze draagt kant over haar gaten in haar broek, en het lijkt dat ze ook nog zwarte lazen draagt.

Persoonlijkheid

Studenten zeggen dat Debora tegenover iedereen vriendelijk is, maar eigenlijk doet ze alsof en praat ze slecht over iedereen achter hun ruggen om. Zelfs had ze gezegd dat "Castiel de grootste idioot was van iedereen", en dat ook de rest een idioot was.

Volgens het gesprek, waarom Debora Castiel had gedumpt was simpel: Ze moest kiezen tussen een school liefde, of een carrière als beroemde zangeres. Natuurlijk, zoals iedereen kan zeggen, koos ze voor haar muziek carrière. Ze durft zelfs haarzelf te noemen als een slachtoffer van de situatie. Wat laat zien dat ze geen empathie heeft voor de anderen, ze had zelfs jouw Zoetje verteld dat ze Castiel opnieuw zou gebruiken en later weer zou laten vallen en dezelfde scene opnieuw en opnieuw zal laten afspelen, wat haar tekort aan empathie weer laat zien en de hoeveelheid egoïsme ze heeft, ook gelooft ze dat er maar een persoon onder de spotlight kan staan. Volgens Rosalie, die Debora's ex-gitarist's blog vond, praat hij slecht over Debora die het gecensureerd had. Volgens hem, ging Debora tegelijk vreemd met haar ex-gitarist en drummer, wat de reden is dat zij Castiel nodig had. Jouw Zoetje en Alexis zeggen dat ze een goede stem heeft maar er verder niks "speciaals" aan haar is.

Het blijkt dat Nathaniel de enige is die weet dat ze niet is wie ze zegt dat ze is. Zij is eigenlijk de reden waarom Castiel Nathaniel haat. En het blijkt dat toen het gevecht tussen hem en Castiel gebeurd: Castiel precies aankwam op de tijd toen Deborah aan het flirten was met Nathaniel, maar hij dacht dat het omgekeerd was.

Relaties

Vrienden en familie

Debora heeft niet echt vrienden en ze doet alleen alsof om vrienden te zijn met mensen om er voor te zorgen dat alles op haar manier gaat. De karakters in deze lijst zijn de mensen die Debora als hun vriendin zagen of waar ze een verbinding mee voelde zonder haar echte bedoelingen te weten.

Castiel: CAstiel en Deborah hadden een ingewikkelde relatie. De twee daten tot 6 maandan voordat het spel begon. Ze hadden een band samen en hadden een goeie relatie totdat Debora besloot het uit te maken om een carrière op te bouwen in haar eigen band. Castiel geloofde helemaal in Debora, en hij begreep haar motieven en accepteerde hun splitsing, ook al was hij erg verdrietig. Nadat Debora terug naar het Amoris college is gekomen, denkt Castiel aan een mogelijk om in haar band te komen als gitarist en verdedigt Debora als jouw Zoetje blijft zeggen dat ze een slecht persoon is. Alhoewel, nadat het bewezen is dat Debora manipulatief is, voelt Castiel zich schuldig en verdrietig om door haar beet genomen te worden en vraagt aan Debora om voor goed te vertrekken.

Iris: Aan het begin van hoofdstuk 15, zegt Iris dat ze denkt dat jouw Zoetje en Debora veel gemeen hebben en dat jullie twee goede vriendinnen zullen worden. Iris kan alleen het goede in Debora zien, en zal uiteindelijk bij haar aan sluiten. Iris lijkt er naar Debora op te kijken, maar dit is niet wederzijds. Debora vind dat Iris simpel is, en als de rest van de school, een "idioot".

Melody: Net als Iris, was Melodie een vriendin van Debra voordat jouw Zoetje bij het Amoris college aan kwam. Ze was een fan van Debora's band, en ook sloot ze zich bij haar aan. Ze denkt dat Debora een goed persoon is, en dat ze niemand kwaad wilt doen, ook al kent ze haar ware personage niet.

Kim:

Violet:

Vijanden

Jouw Zoetje:

Nathaniel:

Lysander:

Amber:

Li:

Charlotte:

Rosalie:

Leigh:

Armin:

Afbeeldingen

Feitjes

  • Tijdens haar relatie met Castiel, gaf ze hem de bijnaam "tijgertje".