FANDOM

Jouw appartement

Sofamiredlado
In jouw appartement kan je alle dingen vinden dat bij jouw Zoetje hoort. Hier kan je foto's vinden wat gebaseerd zijn op het spel en laat het dingen ziet wat jij in het spel hebt gedaan. Je kan ook een link vinden naar jouw profiel vanuit jouw appartement.

Wanneer je over enkele dingen met je muis overheen gaan, kan je verschillende gebieden vinden voor verschillende soorten opslagruimtes.

Gebieden dat je brengen naar

Je kan eigenlijk alles vinden wat je nodig hebt in je appartement, er zijn bijna overal hover plekken in je kamer.

  • Jouw Kast
    Apartment
    • Binnen jouw kast, kan je van kleren veranderen zowel als gezichtsuitdrukkingen.
  • Jouw deur
    • Door op de deur te klikken zal het je brengen naar De Stad, waar je door de stad kan gaan als je wilt.
  • Jouw Afbeeldingen
    • Al jouw afbeeldingen op de muur zijn van jouw en jouw verhaal. Ze laten je afspraakjes zien, en andere afbeeldingen dat je het ontvangen tijdens het spel.
  • Jouw Profiel
    • Als je in de stemming bent om je profiel te bewerken, en je bent in je kamer, is dit de manier om er te komen. Het brengt je naar een zicht van je karakter.
  • Je Objecten
    • Dingen dat je vind kan je hier houden en op je kast zetten om ze te showen.
  • Je Ringen
    • Elke ring dat je krijg heeft een effect en kunnen je helpen de jongens wat vaker naar je toe te laten komen. Er zijn ook Speciale hoofdstuk ringen te koop uit de juwelenzaak, om speciale hoofdstukken te ontgrendelen, Alhoewel kan je ze maar voor een keer gebruiken en blijven ze niet permanent in je doos.
  • Je Doelstellingen
    • Elk hoofdstuk dat je bespeelt geeft je doelstellingen om te voltooien. Je kan ze vinden door hierop te klikken.
  • Je Telefoon
    • Jouw telefoon brengt je naar al je vrienden verzoeken, zowel als persoonlijke berichten.
  • Je Spelletjes
    • Hier vind je alle spelletjes dat je kan spelen. Door deze spelletjes te spelen kan je geld verdienen en of AP.