FANDOM

Amber
Amber Full
Eigenschappen
Geslacht Vrouwelijk
Verjaardag 16 Februari
Sterrenteken Waterman
Haar kleur Blond
Oog kleur Turquoise
Houdt van Castiel, mode
Houdt niet van Spinnen, jouw Zoetje, Debora
Persoonlijke gegevens
Bezigheid Student op het Amoris college
Familieleden Nathaniel (Broer)
Francis (Vader)
Adelaide (Moeder)
Eerste verschijning
Eerste verschijning Hoofdstuk 1

Amber is een student op het Amrois college dat een pestkop wordt tegenover jouw Zoetje samen met Li en Charlotte. Amber is de jongere zus van Nathaniel en is vanaf het begin gemeen tegen jouw Zoetje ongeacht de keuzes die je maakt. Haar verleden geeft jouw Zoetje een verklaring van haar huidige acties, maar of het wel of niet verklaart is iets wat elk persoon zou moeten doen. Ze is een van de hoofd tegenstanders van jouw Zoetje, samen met Debora.

Nadat je Amber voor het eerst tegenkomt, zal jouw Zoetje's moreel met 5% dalen. Door de hoofdstukken heen, zal jouw Zoetje Amber op willekeurige tijden tegenkomen en krijg jouw Zoetje een aantal keuzes waaruit ze mag kiezen wat ze tegen Amber zal zeggen. Wat je kiest ZAL effect hebben op het moreel van jouw Zoetje, dus is het het beste om het gesprek snel te beëindigen. Jouw Zoetje kan ook moreel bij krijgen als je de juiste dingen kiest of als je het snel eindigt.

Ze wordt gevolgd door haar twee vrienden, Li en Charlotte, die ook gemeen zijn tegen de speler's Zoetje.

Over

In hoofdstuk 2, is verklaard dat Amber verliefd is op Castiel, wat ook haar gedrag verklaard tegen jouw Zoetje.

Amber houdt van mode, en heeft een kleine pinda allergie, waardoor ze huiduitslag krijgt. Ze is ook bang voor spinnen.

Geschiedenis

Toen ze jong was, werd Amber constant geplaagd door haar oudere broer, Nathaniel. Die altijd aan haar haren trok en een keer haar favoriete pop expres had gebroken. Castiel zag Amber daarover huilen, dus had hij haar pop voor haar gerepareerd en teruggegeven. Vanaf dat punt, had Amber gevoelens voor Castiel gekregen ook al voelt hij niet hetzelfde voor haar. Amber's relatie met haar broer had enorme gevolgen door zijn geplaag in het verleden, en het blijkt dat ze beiden terug kijken naar hun jeugd. Amber is meer koud en kortaf tegen Nathaniel, en de twee kunnen ook niet closer worden door het feit dat Amber een muur heeft gebouwd tussen haarzelf en haar broer.

Amber was er ook toen Debora op school was. Door het feit dat Debora en Castiel uitgingen, had Amber haar nooit gemogen en voelt ze nog meer haat tegenover haar als Debora Castiel gebruikt. Amber was boos dat haar broer en Castiel geen vrienden konden worden na de evenementen van Debora's manipulatie omdat ze dan moeilijker bevriend kon raken met Castiel als de twee vrienden waren geweest.

Uiterlijk

Amber heeft lang en krullend blond haar dat stopt rond haar middenrug. Ze heeft turquoise ogen en een moedervlek onder haar linker oog. Ze draagt een beige top dat stopt rond haar middel met rouches aan de mouwen en aan de onderkant van de top. Ze draagt een bruine riem om haar middel, met een ronde gouden gesp als deel van de riem's ontwerp. Drie kleine gouden strips bevinden zich vlakbij de gesp. Voor broek, draagt Amber een paar simpele donker blauwe broek. Amber draagt ook verschillende juwelen accessoires om aan haar stijl toe te voegen. Aan beide oren draagt ze grote ronde oorbellen dat van goud zijn met 3 turquoise stenen. Op haar linker pols, draagt ze twee grote turquoise armbanden zowel als drie kleine gouden die niet zo laag hangen als de anderen. om haar neck draagt ze een grote ketting dat bestaat uit een grote turquoise juweel dat vast zit aan een gouden ketting dat om haar nek heen gaat. Aan het juweel vast zitten drie gouden verbindingen, die dan verder verbonden is met drie turquoise kristallen die vanuit het midden naar beneden hangen. Amber wordt ook wel eens gezien met een wit handtasje om haar schouders dat een gouden haakje heeft wat het schouderriempje met de tas verbind. 

Op het strand, wordt Amber gezien met een turquoise bikini dat een lage hals heeft en een paar touwtjes om het aan de achterkant vast te maken bij de nek. Een gouden ketting hangt rondom haar buik, onder de navel, daar hangen drie kleine turquoise parels aan. Zelfs op het strand, draagt Amber haar gouden oorbellen, zowel als haar turquoise armbandjes om haar pols. Nadat ze aan pinda's werd blootgesteld, werd haar huid rood en vol met vlekken.

Voor de oriëntatie loop, werd Amber altijd gezien samen met Li en Charlotte. Ze draagt een witte en grijze sport kledij zoals alle andere leerlingen die dit dragen voor het evenement. Het sport jasje is vooral wit met grijze strepen op de armen en rondom de opening van het jasje. Grijze strepen lopen gelijk en witte touwtjes hangen vanaf de kraag naar beneden. Een capuchon is er ook aan de achterkant van het jasje, maar er wordt niet gezien dat Amber hem gebruikt. Het sport jasje is een beetje open, wat haar rode tank top daaronder laat zien en haar buik word blootgesteld. De broek is voornamelijk grijs met een witte streep die naar beneden gaat via de zijkant en daarin zitten grijze stippen. 

Persoonlijkheid

Amber is automatisch gemeen tegen jouw Zoetje vanaf het begin van het spel, en je kunt het niet vermijden. Amber is brutaal, gluiperig, en vastbesloten om het op haar manier te laten gebeuren. Door het feit dat ze alles krijgt wat ze wilt, wordt Amber als verwend beschouwd. Deze eigenschappen waren niet altijd een deel van Amber's persoonlijkheid. Ze zijn jarenlang ontwikkeld door het gepest worden door haar oudere broek, wat tot nu toe nog steeds effect heeft op haar.